Pearle ziet zelf niet zo scherp

Deze kop kwam ik tegen surfend over het web op zoek naar de laatste reclamecommercial van het bedrijf. Slechte aandacht is ook aandacht moeten ze daar bij Pearle denken want de laatste jaren gaan ze veelvuldig de mist in. Buiten smakeloze reclames zoals deze of het meeliften met succes van andere programma’s  zoals dit programma, weerhoudt Pearle zich er ook niet van om de concurrentie op de brillenmarkt als misleidend te laten bestempelen zoals hier het geval is na zelf deze concurrentie eerder zo te behandelen. Kennelijk denkt deze keten niet alleen met brildragende en slechtzienden van doen te hebben, maar ook dat de gewone kijker niet meer logisch na kan denken en dus infantiel is. Neem nu de nieuwste reclame met de banketbakker die zijn taartdoos aan het versieren is. Ooit eens nagedacht hoe iemand een taart in een doos stopt? Misschien eerst de doos open maken om de taart erin te stoppen! Misschien dat een blinde bakker zonder reuk- en tastzin het niet door heeft en eerst een kartonnen taart gaat beleggen om deze vervolgens in een dichte doos te proppen maar dat gaat er bij mij niet in. Ook zonder bril kan ik wel zien dat deze reclame gewoon kwalitatief uitermate teleurstellend is. Dat kan Hans anders.

Advertenties

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder November 2009

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s